
Hospitality als verkoopinstrument
Herken je dit?
Je wilt als ondernemer een prettige relatie met je klant. Je hebt liefde voor het vak en daarbij moet je ook denken aan de omzet. Welke relatie is dan wenselijk in mijn vak? Persoonlijk of afstandelijk? Éenmalig of langdurig? Hoe ga je je relatie met de klant onderhouden?
Wat kunt u verwachten?
In deze workshop, verzorgd door Rien ter Veen*, is er aandacht voor:
Hospitality is weliswaar een synoniem van gastvrijheid, maar in de praktijk is het veel meer dan een warm onthaal en goede service. Hospitality omvat de beleving van elk moment dat jouw gasten en medewerkers bij jouw organisatie ervaren.
Na deze zOOOmtalk?
Heb je antwoorden op prangende vragen gekregen en/of tips en tricks. Je leert welk gedrag effect heeft op de omzet.
*Rien ter Veen is docent hospitality aan het Astrum College mbo in Velp, adviseur externe contacten leven lang ontwikkelen en ondernemer in de school.
Praktische informatie:
BMC: Klantrelatie
Voor wie: klein mkb-zzp’ers-freelancers-overwegers; starters en doorstarters
Inloop: vanaf 07.45 uur met broodje, koffie/thee/orange juice (kosteloos)
Aanmelden: Via ondernemershuis@veluwezooom.nl
Meer informatie: Henk-Paul Hegeman 026-3633833Georganiseerd door:


